XIII 3 h de Resistència

Ja estan obertes les inscripcions a les XIII 3 h de Resistència

dilluns, 15 de març del 2010

Crònica de BANYOLES




El diumenge dia 14 es disputava a Banyoles la primera cursa del Gran Premi Massi-Copa Catalana 2010 juntament amb l´Open d´Espanya btt.




Uns dels reptes que tenia aquesta temporada era participar en alguna prova del campionat català, doncs em vaig llençar a la piscina de cap; Open d´Espanya més gran premi internacional de la talla de Absalon, Hermida i demés.




De bon matí, l´ambient al costat del llac era dels que fan afició. Però la preocupació general era l´estat del circuit, ja que la gran quantitat de fang enduria encara més el circuit; un xip-xep que et feia baixar moltes vegades de la bici i empènyer amunt.




Els nervis i la tensió era ben presents a les cares dels corredors. La veritat es que la meva situació era una mica d´anar a veure-les venir.


Només sortir, va quedar demostrat que tots érem rivals de tots i que els colzes aquí si es feien servir. Comences a pedalar, però no saps si tens prou ritme. Llavors un et talla la traçada. De cop hi ha un tap i tots peu a terra. Tens unes sensacions incòmodes; no trobes el teu lloc. Un altres cop el peu a terra; collons quin fangueix.


De cop, una persona del públic diu: " Ei, aquest noi de l´Arenys de Munt, vinga nano!!" Em vaig quedar gelat. Una mica més endavant es torna a repetir la situació.


Totes aquelles sensacions tan incòmodes semblen desaparèixer; Estic al Gran Premi Internacional SuperPrestigi Massi i la gent reconeix el mallot que porto. Continuo pel circuit i la història es repeteix una vegada i una altra; sempre apareixia una veu entre al públic reconeixent el teu club i el teu poble i donant aquells ànims que no deixeries d´agraïr.




Per sobre de tots els resultats, el que em va marcar molt va ser que en un lloc tant llunyà i amb tanta quantitat de gent, portant el mallot de l´Arenys de Munt em vaig sentir com a casa.




Cada vegada estic més orgullós de portar aquest mallot.

2 comentaris:

Xavier Cuadrado ha dit...

Hola David! ets un crack! nomes el sot fet d'acabar aquesta prova on hi han els pros de maxim nivell ja es un gran que! pero on t'as ficat Pruna!! jejeje!

Moltes felicitats i ja ens aniras informant de les seguents curses que hi vagis.

sort i a entrenar dur!

Alejandro ha dit...

David, ya sabes lo que pienso, no hace falta que te lo repita, pero la única forma de aprender es metiéndose en el marrón.

Aupa !!!