XIII 3 h de Resistència

Ja estan obertes les inscripcions a les XIII 3 h de Resistència

divendres, 31 de juliol del 2009

SORTIDA DE CARRETERA DIUMENGE 2 D´AGOST DE 2009

Quedem a les 7h a l´Ateneu, per sortir a les 7´30h.

La ruta serà la següent.

Arenys de Munt, Arenys de Mar, Malgrat, Tordera, Cal Coix, Vidreres, Sils, Masanes, Hostalrich, Tordera, Malgrat, St. Pol, St. Cebria, St. Iscle, Arenys de Munt. Cerveseta a la Plaça de l´Esglesia.

95km. 3´30h. Aprx. Ruta Cicloturista. Anirem a ritme tranquil.

4 comentaris:

quimontmany ha dit...

hola: jo vindré a "SACO PACO" ho enteneu??

laurent fignon, més "tiburon" que mai.

sóc dit

quimontmany ha dit...

la solitud del "tiburon".

ahir vaig sentir en les meves pròpies carns el que és sentir-se sol i abandonat. per què????. m'ho vaig començar a preguntar quan pedalava SOL COM UN MUSSOL després del "pinchassu". Veig que no m'estima ningú. que he fet ??. em diuen que he anat fent amics pel camí. no ho entenc.

em queden dos camins. anar sol com en els últims entrenaments entre setmana o I VOSALTRES HO HE VOLGUT, LEÑA AL MONO SENSE PIETAT.

en fignon d'abans ja era rebel, però ara tornarà multiplicat per 1000.

firmat: laurent fignon

postdata: nenet, et busques caps d'equip equivocats. reflexiona, encara hi ets a temps.

a i gràcies a tots per parar a esperar-me en el primer pinchassu. si no ho haguéssiu fet ara no se on estaria.
i a veure si obrim debats que la cosa està molt morta.

albertbañeres ha dit...

Hola Quim!
Dic Quim perque sembla que no hi hagi ningu més aqui!
Ja veus que ningu es mulla, he...ja,ja.
Bé, jo si que t'hagués esperat diumenge...
El problema es que potser no aniria darrere teu i no m'hagués adonat que faltaves... je,je...

quimontmany ha dit...

Hola Albert. en primer lloc, l'haver escrit t'honora. n'hi ha que van dir que ho farien i res de res. segueixo esperant.

Home, evidentment seria un gravíssim problema per a tu que anessis derrera meu sense voler-ho. T'ho hauríes de fer mirar, almenys en aquests nivells de preparació que tens i els 20 anyets que ens portem. De totes formes jo no descarto veure-ho. jo de tu no baixaria l'exigència de l'entrenament.

apa-li albert a veure si diumenge podem disfrutar i sobre tot RIURE anant a vallter ( no se com està la logística). no em deixis ni un pam que aquests dies encara em dura la mala llet del diumenge. De desagraits l'infern n'està ple ( o no és veritat??)
laurent fignon