XIII 3 h de Resistència

Ja estan obertes les inscripcions a les XIII 3 h de Resistència

dimecres, 14 de gener del 2009

SORTIDA DE CARRETERA DIUMENGE 18 DE GENER DE 2009

Quedem a les 7´30h. a l´Ateneu per sortir a les 8h.:
La ruta serà la següent:
Arenys de Munt, Arenys de Mar, Mataró, Vilassar, Argentona, Mataró, Malgrat, Blanes(per la carretera antiga), Palafolls, Malgrat, Arenys de Mar, Caldetes, St. Vicenç de Montalt(Pujarem per el centre del Poble "Toma Ya"), El pollastre, Arenys de Munt. I dos Cervesetes al Pavelló, una d´aquesta setmana i un altre per la que no vam fer el diumenge passat.
Ruta planera i tranquila, pero en sorpresa final. Que si no es molt aburrit.
"German, ves en compte, que en "Laurent Fignon" te els ullals mol afilats.
11okm. 3´30h.

5 comentaris:

quimontmany ha dit...

hola: de qui és la idea d'aquest final de sortida?? d'algun maquiavel???. sou el que no hi ha !!-

german: no facis cas. pel temps que fa que vas en bici i en una grupeta com la de l'arenys de munt, ja et vaig dir una vegada que em treia el barret. poc a poc aniràs millorant ja ho veuràs.

ens veiem diumenge i a veure qui cilindra a qui.

quim àlies laurent fignon :)

quimontmany ha dit...

HOLA A TOTS:

HO HAVEU VIST!!! HO HAVEU VIST!!!!!!!!!!! JO SI. HE VIST EN SERENA EN BICI.
AQUEST MATÍ M'HE CREUAT AMB ELL. M'HA SEMBLAT FINS I TOT QUE M'ENVIABA UN REPTE. NO L'HE SENTIT BE PERÒ ALGO HA CRIDAT.

SERENA SI M'ESTAVES REPTAN, ET DONO TOTA LA TEMPORADA PERQUÈ TRIIS DIA I HORA.

ABANS DEL DIA SENYALAT, ESPERO VEURE'T FORÇ.DEMÀ ÉS FORÇA PLANER.

FINS DEMÀ.

QUIM :)

quimontmany ha dit...

Hola a tots: mireu que posava a la convocatòria de la sortida: "Ruta planera i tranquila, pero en sorpresa final. Que si no es molt aburrit."

les meves sensacions i d'alguns més han estat just a la inversa. Hem descansat a la sorpresa final.

en aquest grup no hi ha descans. "a saco paco". lo bo és que fins i tot ens agrada. jo hem pregunto si sóc un masoquista i no ho sabia.

En fi nois . ara resulta que és a les pujades on anem més que bé. el mon a l'inrevés.

ara us aviso !!: els ullals cada vegada punxen més.

gremlin digués algo, que ja veus com ens porten el "tali", el toro de canet and father i companyia.

apa adéu.
Quim :)

gremlin ha dit...

Hola a tots. Ja una dita que diu,qui dorm amb canalla mollat és lleva.Aquesta grupeta de veterans i no tan veterans(18any a54any) te un esperit de compaticio i de superació que fa que cada dia siguem més colla,pude si que som masuquistes pró ens ho pasem teta.Ha, algú sap alguna cosa del GERMINEITOR.............no per res...

PariciO ha dit...

Ja tens raó Quim!. A la que ens varem trobar amb aquella colla gran a l'alçada de canet, no se que va passar peró varem començar a apretar de mala manera tots plegats (fins i tots ells que anaven de passeitg). Jo, que ja anava al darrere, entre el rebuf que vaig perdre i el semafor de Calella us vaig perdre fins mai mes.

Vaig arribar a Blanes, i tornar per Sant Cebrià amb 95km a l'esquena peró no patiu que ni vaig punxar ni caure.

Es el que hi ha, si no tires et caus del tren, peró ja n'aprendré, tot arribarà.

La propera espero que no em toqui a mi.

NOTA: Prohibit posar plana i tranquila al blog, a mi no m'enganyeu mes!