XIII 3 h de Resistència

Ja estan obertes les inscripcions a les XIII 3 h de Resistència

divendres, 16 de gener del 2009

RUTA FÈMINES DIUMENGE 18 DE GENER

A les 8 a la font

Camí amagat (↑)
Mosquits (↓)
Camí d’en Santi (↑)
Corral-Creu de Rupit-Pedra de la ferradura (↑)
Camí dels pedrots
Canyamars (↓)
Creu de Rupit (↑)

Si estem molt cansades després de fer el camí dels pedrots (novetat en les nostres sortides habituals, però que ja heu fet), podem tornar cap a la Creu de Rupit i cap a casa per can Framis.

En principi, no hi ha rierols, però podem trobar molt fang baixant a Canyamars.

Salut, companyes!

2 comentaris:

Núria ha dit...

Oks, a mi ja em va bé, a veure això dels pedrots em sembla que jo no ho he fet mai. Demà més fotos, fins demà ciclistes. M'he trobat la Sílvia i m'ha dit que també s'apunta segurament, ja serem una més. L'hem de convèncer per la Montalbike!!Fins demà noies!

Unknown ha dit...

Perfecte Rut! Gràcies per organitzar-ho tot! Demà portaré més menjar no sigui que em quedi sense energia pel camí!!! Fa molt temps que no pujo el camí amagat... m'encanta!
Bona nit!