XIII 3 h de Resistència

Ja estan obertes les inscripcions a les XIII 3 h de Resistència

dimarts, 13 de gener del 2009

Sortida BTT fèmines diumenge 18 de gener


Noies, ja podem menjar plàtans per les rampes, perquè per diumenge prepararé una ruta que ens deixarà les cames... Estigueu pendents del bloc i divendres miraré de tenir el circuit dissenyat. Pensem que l'altre diumenge és la marxa de Sant Vicenç i és molt trencacames. Dissabte, pasta per sopar i un bon entrecot, i de postres... un plàtan! (no podia ser d'una altra manera).
Mireia, vine preparada amb l'equip de massatges! Núria, tu no cal que mengis plàtans ni pasta ni entrecot. Sílvia, anima-t'hi! I jo... provaré de seguir-vos.
Salut i pedals!

4 comentaris:

Núria ha dit...

A veure quina ens prepararàs, segur que serà xula com la del passat diumenge. Encara que em vaig quedar amb les ganes d'anar a veure el pessebre, això que el teníem a 5 "minutets"! No em van fer mal les cames però vaig fer una bona becaina havent dinat!

Unknown ha dit...

Hola noies, aconsello portar mitjons de recanvi... quin riu hem de creuar aquesta vegada!!

Unknown ha dit...

Ei noies! estic bastant convençuda, crec que vindré, però em feu por!!!
el que m'agrada més és això de l'entrecot, jaja!!! ens veiem!!!

RUT ha dit...

Nenes, ja aneu menjant plàtans? Preparem-nos, que diumenge patirem, i no per l'aigua als mitjons. Apuntaré la ruta a la pàgina principal, d'acord? Tot sigui dit, el disseny del circuit ha estat fet amb la col·laboració del Presi, que ens estima molt i sempre vol que fem bon paper.