XIII 3 h de Resistència

Ja estan obertes les inscripcions a les XIII 3 h de Resistència

divendres, 7 de maig del 2010

SORTIDA DE CARRETERA DIUMENGE 9 DE MAIG DE 2010

Aquest diumenge anem a "Terra de Remences".

Per els que volgueu sortir amb nosaltres a 1ª hora. sortirem del Poligon a les 5´15h.

En tot cas ens veiem tots a St. Esteve d´en Bas.

En acava la marxa anirem a fer un dinar de "Germano".
Sort a tots.

NOTA: Si algú del club no va a "Terra de Remences", i vol que es penji alguna ruta, nomes te que diro.

5 comentaris:

quimontmany ha dit...

Hola: tenia pensat en aquest comentari, fotre una canya brutal als que apuntats a la llarga, s'han rajat ( perquè????). Però he pensat que tothom és lliure de fer el que li roti, només faltaria. Ara quan hem passat per Sant Esteve, el dia ja pintava molt bé i la roba s'asseca molt ràpid.
Vull felicitar als 7 del club que hem fet la volta sencera.
En David, el nostre campionissssmio.
Em Martí amb un temps boníssim.
En Joan: NO TINC PARAULES JOAN. Ets el meu ídol i avui ho has demostrat.
En Lluís, que tot i que ara que és pare, no entrena gaire hi ha anat molt bé. He anat molta estona amb ell, fins a Bracons on m'ha costat molt arribar a dalt.
L'Albert que avui ha marxat molt bé. No has de deixar-te perdre en Joan i companyia.
L'Emma: quina passada. Et felicito ja que el que estàs fent aquest primer any és brutal.
En German que ja anirà agafant experiència i l'André que ha millorat molt el temps de l'any passat i evidentment no s'ha acoquinat pel xàfec que ens ha remullat a tots.

I també felicitar l'Albert Bañeres que ens ha passat molt avançat el Capsacosta i ha arribat dels primers. (wuapu) i a l'ultrafondista Jordi Roig que la setmana passada es casca més de 400 Km i avui ja estava fotent-li candela.

I pel que fa a mi, he fet 5:53:59.
En temps de Polar he clavat el de l'any passat. Aquest any he patit molts problemes de rampes que m'han fet veure la padrina. N'he tingut molt poques a la meva vida i m'han agafat per sorpresa.

Com que no vaig a la QH, tindré que buscar alguna motivació.

Las classificacions ja estan penjades. Xapeau a l'organització ja que tot és perfecte.

A reveure i ens veiem pedalant molt aviat.

david ha dit...

Quim, crec que a partir d´ara hi ha tota una serie de ciclistes o millor dit "pisapedales" que no fa falta que entrenin sota l´aigua fent-se els mil homes entre setmana, si a l´hora de la veritat, tots amb la cua entre cames i cap a casona!!

gremlin dolent ha dit...

Hola, companys air va ser un dia memorable, sota un sol de justicia i un ambient sec de collons, vam celebrar la cursa de l´any.Tanta preparació tantes hores emprades, per acabar dessertant la meitat del personal.Felicito als meus adversaris i amics, als set erois que varem portat l´estandart del cc-munt...a la gloria.A continuar entrenant i fins l´any que ve!!!!

Xavi ha dit...

enhorabona !!!!
jo no us hagues deixat mai!!!!

sou collonuts realment vosaltres i sols vosaltres formeu i demostreu el caràcter de la grupeta.

Senyor Joan Puigvert ***
Senyor Quim Montmany **
Senyor Albert Galicia **

Sou y sereu l'esperit de la grupeta veteranus.

Tambe felicito a la resta que l'acabaran.

MUNT BIKES ha dit...

ehh! que les mitjes de la curta no son ''moc de pav eh'' que 35 no es fan sense pedalar ! ejejje