XIII 3 h de Resistència

Ja estan obertes les inscripcions a les XIII 3 h de Resistència

dissabte, 28 de febrer del 2009

DISSABTE 7 DE MARÇ


Benvolguts socis, aquest dissabte 7 de març ens n'anem al Vendrell a córrer les 3 hores de resistència organitzades pel club Open Natura. Ells ja van ser aquí quan les vam celebrar nosaltres pel novembre i ara ens fa il·lusió tornar-los la visita. Com més siguem, més lluiran els colors del CCAM en terres tarragonines. Per informacions molt fidedignes, sabem que el circuit no és tan tècnic com el nostre, però fa 5 km i hi ha trams reament ràpids.
Aquesta crida va dirigida a tothom, nois i noies, pros i no-pros, grans i petits. Ens agradaria que el CCAM hi tingués una representació destacada. Animeu-vos a venir.
Si voleu més informació, podeu trucar al "presi", al tel. 639 827 817, abans de dijous, ja que cal confirmar el nombre de socis que hi anirem. Busqueu-vos una parella i SOM-HI!

9 comentaris:

Tendo ha dit...

Jo m'apunto.
En Santi,en Vadó i en Xavi també.
Animeu-vos!!!!!!!!

RUT ha dit...

Ei, que la Núria i la Rut també ens hi apuntem. Aquesta setmana anirem a fer voltes pel nostre circuit per entrenar. Fins dissabte!

Tendo ha dit...

molt be quan mes serem mes riurem i millor ens ho passarem.i si convé tambe pedalarem.
ANIME-VOS LA LLISTA VA AUGMENTANT JA SOM TRES PARELLES.

I TU PRESI JA TENS PARELLA

VADO-SANTI
RUT-NURIA
TENDO-XAVI

RUT ha dit...

I tant que té parella, el presi! Va, Martinet, parla'ns de la teva parella, eh, que tens una carta amagada a la màniga... Per cert, la teva parella, que faci el favor de posar-se el casc quan va amb bici de carretera!

PRESI ha dit...

Estic molt content de que us esteu engrescantmeva.La meva parella és INDUPTABLEMENT la meva estimada Rut.
El meu company-parella per les tres hores és en Jordi Comajuan.
No m'agrada, que a vegades no porti casc però en defensa seva haig de dir que quan ell va començar a anar en bici, ningú sabia el que era.

Núria ha dit...

Ei Rut! Si hem d'anar a fer algunes voltes, ja ens trucarem. Avui amb la Sílvia hem menjat "fuet" per esmorzar i per tirar-lo avall hem "begut" aigua durant una bona estona, ja t'explicaré.Salut a tots!!!

PariciO ha dit...

Jo aquest dissabte treballo. Es el primer dissabte oficial que tinc que currar així que no m'en puc escapar.

Ja hi vindría a fer un "solitari" a veure que tal em trobo.

Diumenge a la font si es que encara sou vius!

PRESI ha dit...

Paricio!!!
Diumenge tenim foto oficial del club i sortida colectiva.

PariciO ha dit...

Aixó està fet! jo tiraré la foto... A les 8.00 a la font igualment no? o quedem a les 9.00 per la foto?