XIII 3 h de Resistència

Ja estan obertes les inscripcions a les XIII 3 h de Resistència

divendres, 24 de setembre del 2010

Senderillos i esmorzar. DIUMENGE 26

Hola amics,
us proposem que diumenge agafeu les bicis de muntanya per fer quatre senderillos i anar a esmorzar.
Tenim pensat anar d'aquí a Santa Mònica per corriols "high level" mirant de fer pocs peus. Xino xano i comentant la jugada arribarem a Santa Mònica. Pujant Santa Mònica creuarem la pista per baixar a Canyamars on pararem a esmorzar.
Acabats els entrepans i els cafès enfilem cap a Rupit i decidim els que siguem.
La idea és fer colla, així que pengeu les bicis de carretera per tastar camins dels bons, els que torneu de La Cerdanya oxigeneu i els que no estem en plena forma no posem excuses que anem a passar-ho bé.
7:30 al Forn de Dalt. Ens veiem!

4 comentaris:

david ha dit...

Eii!!!! ja era hora que algú plantegi un esmorzar amb els amics!!! Llàstima que aquest diumenge hagi de pagar la penitència d´haver marxar a fer la Volta a la Cerdanya, sinó ja podieu comptar amb mi!!
Molt bona iniciativa!!!

Tendo ha dit...

jo tambe m'apunto.
Aixo de corriols i sense ficar cap peu ,fins i tot a la baixada a la pedra de la ferradura, em motiva i molt.
xavi ets un cracccc.....

raul ha dit...

holaaaaaaaaa jo com alguns haig de pagar també la penitencia de la volta a la cerdanya, peró el dissabte em portaré molt bé haveure si ni ha prou ja veurem...... si no hens veiem q vagi molt bé vagi de gust.

Tendo ha dit...

Vinga Raul que tu pots