XIII 3 h de Resistència

Ja estan obertes les inscripcions a les XIII 3 h de Resistència

dissabte, 2 de gener del 2010

SORTIDA DE CARRETERA DIUMENGE 3 DE GENER DE 2010


"Training day"

Quedem a l´Ateneu ales 7h. per sortir a les 7´30h.

La Ruta serà la següent:

Arenys de Munt, Arenys de Mar, Malgrat, Tossa, St. Feliu, Llagostera, Caldes de Malavella, Vidreres, Tordera, St. Pol, St. Cebrià, St. Iscle, Arenys de Munt. Cerveseta al Bar de St. Carles.
" Hi haura reagrupaments a dalt de Tossa, i St. Feliu."

140km. 5h. aprx.

Nota: Aquest mes de gener es obligatori portar movil i 5 euros per si tens que tornar amb tren.

16 comentaris:

bettini ha dit...

hola a todos, como ya veis ya se empieza la temporada y, como veis las rutas se las trae con ganas, si quereis tengo los horarios de trenes por si acaso jajajajaja. bromas aparte este año nos tenemos que poner como motos pero, sin griparnos eh¡. Mañana sera un buen dia para ver como estamos de fuerzas. un saludos y gas a la burra.

quimontmany ha dit...

Hola:

Mare de Déu Senyor: Aquest any serà una agonia i faré tots els misteris del Via Crucis.

Sortida d'avui. No he arribat a 160 Km, però quasi ( he vingut de Mataró). Encara no he descarregat les dades a l'ordinador, però ni falta que fa. Record dels últim 6 mesos pel que fa a la mitjana de pulsacions.

Mencions especials: Al Pepe, àlies Bettini, l'infantil i des d¡avui DIMONI DE TÀSMANIA. Collons quin neguit. A veure si el seu capo en Mengual de l'emporta ràpid a fer de gregari, almenys no ens estressarem tant. En German: German que això no és una carrera, que som quatre matats que s'estossinen sense pietat sense copa ni classificació. En XC. avui tots pronosticabem una petada monumental veient com anava al principi. Però no ha estat així hi comença a fer por. Si fessis a vegades els relleus més progressius aniríem millor. En Vicenç: En la seva línia de sempre. No hi ha forma d'acostar-mi i a més sempre té gregaris disposats.
Els de Sant Cebrià: Uns "machotes". En Joan a més a més imposant-se la penitència de no baixar el plat gran i evidentment complint-ho. En Jordi autoimolantse abans de morir, ets un CRACK. El nenet, fent pals, però de pabroma. A veure quan ens deixes a aquests veteranus somiatruites. L'André, en Martí i en David, no gens lluny de nosaltres i sense estrés. Chapeau!!!, Roca, et veig molt bé.

I tot aquesta matada, acompanyats de L'Estragué, que molt probablement ha arribat i ha anat a córrer, els seu companys de Mataró que ara no recordo el nom i el noi de Calella que tampoc el recordo. Com que sóc tant gran ja em fluixesa la memòria. I si em deixo algú que em perdoni o que és faci veure més.
A i jo he anat SOBRAT, tota la volta :-)

Va escriviu que després de l'etapone hem de veure que diu la premsa.

A reveure, una abraçada a tots.

The Shark - L. Fignon.

Xavi ha dit...

Quim!!! Enhorabona ya tu vaig dir que anirias bé!!!
Tu ets el meu trainer i agraeixo les recomanacions dels meus relleus.
Però que no hagis confiat en mi m'ha entristit un xic. No pateixis que a tu també et fare de gregari i no fara falta que m'ho demanis.

Jordi saps pati com ningú.Impresionant!!!

German germà ets un xic cabró, però ets collonut, espero que tot i que no tinguis ordenador t'arribi el meu comentari.Ja,ja,ja...

El tandem infernal format pels dos de Sant Cebria ``Gremblin & Galicia´´. Felicitats nois d'aquí uns anys vull anar com vosaltres.

I que dir d'en Vicenç, Bettini y el crac de la grupeta el nenet, quina canya de tios!!!

Mencionar en Martí Roca Vilanova brutal!!! el més que regular Andre olé i olé!!! l'Alex que sempre hi és i a tots els que ens han acompanyat en aquesta sortida maratoniana que crec que ha tots ens ha deixat valdats tret del meu gran trainer en Shark que ha anat al dentista i li ha posat una pinyata nova que poc a poc va esmolant preparan les seves primeres captures.

Vinga nois ens veïem dilluns a la xarradeta. Per cert, ya tinc ganes de que preparem el febrer.
Serà la canya total!!!!

quimontmany ha dit...

Torno a ser jo:

dos coses. La primera entreu al següent enllaç on podre veure les fotos d'en Santi Estragué. Estan de conya. i si no us funciona entreu al seu bloc i cliqueu-lo

http://santiestrague.blogspot.com/

enllaç:

http://picasaweb.google.es/santi.estrague/SortidaSantFeliu#

La segona: no falta tant per que us cilindri a tots. ;-)

quim

ALEX ha dit...

cada dia estic mes orgullos de pertanyer a la grupeta de veterans, aquest any serà terrorific!!!!!!!!!!

Vicenç Rebollo ha dit...

Estic d´acord amb quasi tot el que diu el "tauró blanc" excepte en que va sobrat. L a seva teoria del llibre no acava de conveça i menys ara que ja pot anar el 90%. Per lo demes estic d´acord. Gran sortida avui erem mes de 20 cuntant els afegits i aixó que em sortit de nit. Els noms que en Kim no s´enrecorda son: Robert de m<taró i Jose de Pineda "Alias el Manta Electrica. Per acavar nomes dir el "Gremlins d´en Joan que deixi d´escoltar AC-DC. Aixo no pot ser bo pel cap, per aixó no t´enrecordes de les hores de sortida.
Per últim vull donar el "Iogurin" de la setmana en Serena, alies "Sirenita" per fer el contrari del recomanat. Menjar molt i entrenar poc no es el millor camí per anar a la "Quebranta". Estas Caducan Serena. Comença a oferta la teva plaça per la "Quebranta".

bettini ha dit...

hola campeones, sois unas craksssss, no pensaba que aguantaraís todo la etapa, porque ha sido dura.Me gusta esta grupeta pero, desde hace mucho tiempo.Bueno Quim ya me has puesto un alias, eres la ostia joioo.Te he visto muy reservón que, quieres darnos palos dentro de poco eh¡.Pero preparate para el dia 17. que no voy a dar ningún respiro a nadie, palos por doquier jajajajaja.bueno un saludo y nos vemos en la carretera. CIAO

quimontmany ha dit...

Per en Pepe àlies el que ell vulgui:

Te recuerdo Pepe que el dia 17/01/2010 tienes concentración con el MENGUAL TEAM y te serà imposible venir. Que lástima !! No los abandonarás verdad?? ;-)

Per en Vicenç: Capo, no ho has entès. Volia dir sobrat de falta de forces.:-(
L'entrenament em sembla que funciona, però no puc pretendre anar a tope, si porto 4 mesos fotent pals a l'aigua. Em trobo molt bé, però les pujades son les pujades i em sembla que miracles només la Lourdes.

Ara, estic segur que aquest any, algun dia et cilindraré, que ja saps que és objectiu prioritari ;-)

Ara quina penya de campions. manda huevos que el 03/01/2010 anem com anem

a reveure.

the shark white

bettini ha dit...

Quim el dia 17 no me lo pierdo, porque quiero ver, como acabas, o como un gran tiburon, o como una sardinita jajajajaja,no me lo perdere por nada del mundo jajajaja. saludos

Daniperez ha dit...

jajaja sou tots unas lloronas, sempre ploran pero tothom està alla disputant fins l'últim metre jajajaj

fins demà sino plou!

gremlin dolent ha dit...

Hola a tots. Aquesta grupeta de veterans i no tant veterans "fot po".Jo solament us vull donar les gracies per ser com sou, una abraçada a tots.

albertbañeres ha dit...

Hola a tots! Em sap greu no haver-me pogut unir a la festa el diumenge però tranquils intentaré no tornar a fallar.
Aaaaa, el 17 no se que passarà... però pel 24 estic preparant una sortida molt maca pel Vallès amb tres portets que no deixaran a ningú insatisfet.
Fins aviat i no baixeu la guàrdia, a robar carterasss!!!...je,je...

Unknown ha dit...

Un saludo a tots, ja que tots sou collunuts. Bones sortides organitzeu, i bones quilometrades, per anar fent boca el 2010. Vinga, fins aviat! Robert-Mataró

Unknown ha dit...

BONA, MOLT BONA LA SORTIDA DE DIUMENGE, ESPERO ESTAR DIUMENGE QUE BE SINO TOTA UNA BONA PART DE LA RUTA FINS ELS ANGELS, LA VERITAT QUE SOU EL CLUB REFERENCIA AL MARESME, FELIÇITATS A TOTS.
SANTI ESTRAGUE

quimontmany ha dit...

Hola "xavals"
Així m'agrada, que aneu dient la vostra. Ja que durant la sortida quasi no podem ni parlar, almenys aquí ho fem.
Bettini, ja veig que va a per mi. Espero que no trobis molts aliats, però no hi confio. Nois, els cracks el dia 17 ens volen cilindrar. Proposo anar tots a una per donar-lis un ensurt dels grossos i atrapar-los a Collsacreu quan ja vagin triturats.

Robert i Santi, ja veieu com les gasten "aquestus veteranus". I ni ha que volen , no se com dir-ho, pacificar les sortides.

Ahir, el capo va proposar, no d'anar més poc a poc, si no d'esperar i acompanyar a gent que no vagi a un ritme tant alt.

Jo particularment ho veig molt difícil. Aquesta és una grupeta diria jo, semi-competitiva i molt canyera de sempre, amb ritmes molt alts i pals constantment. Tothom ja ho sap i això fa molt difícil que vingui gent amb un nivell més baix. Carai que el 3/01/2010 ja fem 150 km, la setmana vinent encara més. D'aquí tres, sortida CANÍBAL amb 6 ports. L'objectiu principal que tenim es cilindrar-nos entre nosaltres ;-). Pactem diumenge una treva i més val que no en parli. En definitiva nois : QUE NO EN SABEM D'ANAR PIANO PIANO.

Aquestes coses, fan entenc jo molt difícil pacificar aquesta grupeta i també veig que si fos més pacífica ja no seria l'autèntica dels veteranus.

Apa que no m'ha costat a mi déu i ajuda poder aguantar-la. Quants diumenges m'he quedat a la pujada de Sant Pol i no la he vist més????. Perquè us penseu que aquest any he fet base 3 mesos sense venir???, només per poder aguantar dignament.

Això no treu, que com diumenge passat i fen parades a llocs específics, pugui anar venint gent que pel que sigui no van tant a saco.

Res més, ja sabeu que m'agrada fotre el rotllo.

Entrenament d'avui: 2 hores al 65%. Per cert he vist també l'André que sortia. Aquí no entrena ni Déu.

Fins demà.

The Shark - Fignon

Xavi ha dit...

Jo aparco la bici fins demà que es reis i hem fare l'autoregal de sortir unes horetes jajajaj....