XIII 3 h de Resistència

Ja estan obertes les inscripcions a les XIII 3 h de Resistència

dimecres, 23 de setembre del 2009

Tràgica mort de Xavi Novell


El nostre estimat amic i company, Xavi Novell ahir a la tarda va patir un accident a l´alçada de Llinars. Un cotxe en direcció contraria el va atropellar causant-li la mort.

El gran Massai dalt de la seva Pinarello no va poder fer res per quedar-se entre els vius.



El Club Ciclista Arenys de Munt està molt abatut per aquesta notícia. Només ens surten paraules de dolor i tristesa.

Volem donar tot el suport a la seva familia i amics.


Dins el nostre cor sempre hi haurà el gran Massai

4 comentaris:

quimontmany ha dit...

hola companys: estic molt fotut. la notícia de la mort d'en novell, m'ha deixat molt tocat.

no el coneixia però a la vegada si que el coneixia.

el seu blog, la seva forma tant personal i vital de fer-nos saber el que sentia m'agradaven i m'enganxaven. cada dia buscava la seva publicació digital i m'ho passava molt bé llegint-la.

Tots els que som ciclistes, sentim molt la seva mort, però jo vull fer especialment costat a un company nostre, en josep patiño. eren molt amics i se que en josep estarà desfet.

ànims Josep i una fortíssima abraçada.

xavier novell, que allà on siguis puguis seguir pedalant.

quim montmany.

PRESI ha dit...

Aquest cop en Xavi ens ha fotut un pal, i ningú de nosaltres l'ha pogut seguir.I ens ha deixat tant garratibats, que encara tinc la pell de gallina.
Xavi, t'has escapat,tard o d'hora un dia t'atraparem tots els teus companys del CCAM,i llavors podrem parlar de bicis tota l'estona que volguem.
De moment ens quedem aquí, tots molt cardats, però sabem i no oblidem que et portem a davant.

Xavi,mai t'oblidarem.

Ànims a tots, companys.

Joan Majó ha dit...

Com tots, no tinc paraules per expressar el que sento: impotència, rabia, angunia, mal estar, incertesa...
Havia conegut a en Xavi aquest estiu i vam compatir una costellada que no oblidaré mai.
En el moment de fer foc va marcar territori amb el seu tatuatge de les quatres barres a l'hombro, va animar el dinar en tot moment, va fer un joc de mans que vam quedar flipats, va ser ell mateix...
Un tio collunut com pocs.

Xavi, sempre et recordaré.

Des d'aqui molts anims i una abraçada a tota la seva família.

bettini ha dit...

SOLO QUIERO DECIR Y,ME CUESTA MUCHO ESCRIBIRLO QUE, NOS HA DEJADO UN GRAN AMIGO, ERA UNA PERSONA MUY ALEGRE Y TE DABA TODO LO QUE TENIA,ERA SENCILLO, TE TRANSMITÍA GANAS DE SUPERARTE Y MUCHO MÁS. DESCANSA EN PAZ XAVI, NUNCA TE OLVIDAREMOS. MI MÁS SENTIDO PÉSAME PARA LA FAMILIA