XIII 3 h de Resistència

Ja estan obertes les inscripcions a les XIII 3 h de Resistència

dimarts, 30 de setembre del 2014

MONTNEGRE RACE

Més bici a ARENYS DE MUNT !!!

Els companys de Mes Muntanya organitzen la 3a Montnegre Race, al nostre poble, i per compartir aquesta marxa amb el nostre club, ens han obsequiat molt amablement amb dues inscripccions gratuïtes a sortejar entre tots els socis del CC Arenys de Munt.

Tots els que volgueu entrar al sorteig, publiqueu un comentari al nostre bloc, teniu fins dimarts 7, per fer-ho.



Mes informació a,www.mesmuntanya.com


9 comentaris:

Pati ha dit...

Hola gent!! Jo aquest any vull anar a la Montnegre Race!!

Unknown ha dit...

Bones, jo vull anar tant si el toca com no

Sergi ha dit...

Ieep, jo tambe vull!!!!

Unknown ha dit...

Jo també Vull l'inscripció i també vull Votar el 9N !!!!!

Unknown ha dit...

Eeep companys!!! ... jo m'apunto.

Unknown ha dit...

Jo vull anar-hi!!��

Martí ha dit...

Eiii! Jo també faré la Montnegre Race!

Unknown ha dit...

Jo també vui anar-hi!!

MUNT BIKES ha dit...

jo també!! hi aniré igualment si no plou