XIII 3 h de Resistència

Ja estan obertes les inscripcions a les XIII 3 h de Resistència

dilluns, 9 de febrer del 2009

Cursa social a la Bisbal d'Emporda

Podium senior
Toni Cruz, Albert Banyeres, David Pruna, Joan Majo, Xavier Xampeny,
Josep Patiño, Francesc Grau.




Avui ens hem donat cita a la Bisbal de l'Empordà 7 integrans de l'equip amb un dia radiant i amb molt de fred.Primer contratemps, arribem bé de temps però ja hi havia molta cua a les inscripcions. Així que amb en Grau decidim anar a vestir-nos de gala primer i tornar més tard.Cagada, s'ha completat el cupo de 200 corredors i han tancat inscripcions. Doncs en Grau i jo ens em quedat sense opcions de puntuació.Avui era un dia important per què en Majo es provés en competició, sembla que s'ha trobat molt còmode. L'he vist molt bé i molt ben situat a les primeres posicions del gran grup.S'ha donat la sortida aproximadament amb uns 300 corredors, molts de nervis. Al començament el vent era feble però a mesura que transcorria la cursa s'anava intensificant.Es feia un repetxó tres vegades que tenia que fer la selecció de la cursa situat a Rupià, curt amb dos descansos entremig que al final es feia molt dur.Jo ja havia pecat en altres anys de fer-lo a plat gran així que he aconsellat els altres de treure'l.En la última volta, abans del repetxó una recta llarga on el vent ja bufava considerablement de costat i tots encunetats en línia. Els corredors s'hanaven tallant i ja es veia a venir que la cosa petava!Comença el repetxó i jo ben situat a les primeres posicions, en Patiño venia desgastant-se de farrere demanant pas per la dreta. Els altres ja els havia perdut.Coronem tot trencat a mil trossos i ja a la baixada ens agrupem una trentena, en el grup en Patiño en Xampi i jo.Per darrere venia un gran grup a força distancia ensenyant les dents. L'arribada ja està feta.Com jo no puntuava decideixo cremar els cartutxos per els companys i em poso a controlar el cap de cursa. No anavem molt ràpid, a uns 42 km/h però la recta d'arribada era interminable.En entrar al poble un ilús ( Fede ) ataca amb força i el mantinc a ratlla fins donar-li caça, les forces em comencen a fallar i els canivals assetgen per la dreta.Campi qui pugui! final en Patiño 9e- 2on senior i en Xampi 24e- 11e M-30 .A destacar els homes més forts de la cursa que han marxat en solitari Jaume Morales i Jonni Rubio, felicitats tota una exhibició!Tornada cap a Sant Celoni en solitari acabant amb 165 km i una mitja de 35 km/h...
Cronica d'Albert Banyeres.